مشخصات فنی گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ

 

اولین رویداد آنپکد سامسونگ در سال ۲۰۲۳ و یکی از مهم‌ترین رویدادهای دنیای تکنولوژی برگزار شد. در این مراسم سامسونگ از محصولات متعددی رونمایی کرد که مهم‌ترین مورد بین آنها گلکسی S23 اولترا است. این گوشی پرچمدار که هر سال بهترین پرچمدار اندرویدی لقب می‌گیرد، ظاهری فوق‌العاده آشنا دارد و در نگاه اول نمی‌توان تفاوت آن را با نسل قبل تشخیص داد. بنابراین می‌توان گفت که سامسونگ هم رویه اپل را در پیش گرفته و لزومی نمی‌بیند که هر سال، تغییری اساسی در طراحی پرچمدارانش ایجاد کند. از طرفی سامسونگ امسال نیز پرچمدار اولترای خودش را با قلم S Pen عرضه کرده و می‌توان گفت که گلکسی نوت همچنان زنده است.

از این ظاهر آشنا که بگذریم، گلکسی S23 اولترا مجموعه‌ای از بهترین‌های دنیای اندروید را در خود جای داده است. این مجموعه، تجربه‌ای از اندروید را در اختیار شما می‌گذارد که به‌سختی می‌توان آن را در دیگر محصولات به‌دست آورد. مهم‌ترین ویژگی‌های جدید پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۲۳، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و چیپ اسنپ دراگون 8 نسل 2 با طراحی اختصاصی هستند که در ادامه این مطلب با گلکسی S23 اولترا بیشتر آشنا می‌شویم.

همان‌طور که گفتیم طراحی گلکسی S23 اولترا شباهت فوق‌العاده‌ای با نسل قبلی دارد. بنابراین اگر با گلکسی S22 اولترا آشنا هستید، می‌توانید گلکسی اس 23 اولترا را نیز در دستان خود متصور شوید. این گوشی همانند اکثر پرچمداران بازار از دو پنل شیشه‌ای و فریم فلزی ساخته شده و از نظر کیفیت ساخت، رقبای زیادی را پیش روی خود نمی‌بیند.

نمای جلوی گلکسی اس 23 اولترا به نمایشگری ۶.۸ اینچی اختصاص یافته که اگرچه از نظر ابعاد تفاوتی با نسل قبلی ندارد، اما حاشیه‌های اطراف آن اندکی کمتر شده‌اند. البته این اختلاف با نسل قبل بسیار ناچیز است و تفاوتی در تجربه کاربری شما ایجاد نمی‌کند. به‌لطف کاهش حاشیه‌های اطراف صفحه، نسبت نمایشگر به بدنه در گلکسی S23 اولترا حدود ۰.۷ درصد افزایش یافته و حالا به ۹۰.۲ درصد رسیده است. خمیدگی لبه‌های نمایشگر نیز اندکی کاهش یافته‌اند تا تجربه بصری بهتری را هنگام کار کردن با این نمایشگر داشته باشید.

گلکسی S23 اولترا از نظر ابعاد، تفاوت محسوسی با نسل قبلی ندارد اما ۵ گرم سنگین‌تر شده است. این گوشی با ۲۳۴ گرم وزن، یکی از سنگین‌ترین محصولات بازار است اما همچنان به آیفون ۱۴ پرو مکس با ۲۴۰ گرم وزن نمی‌رسد. تمام قابلیت‌های حفاظتی گوشی نیز اندکی بهبود یافته‌اند. به‌عنوان مثال شیشه روی نمایشگر و پنل پشتی از پوشش محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲ بهره می‌برند و فریم آلومینیومی آن نیز اندکی تقویت شده است. گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اما همچنان به قوت خود باقیست.

 

تیراژه گستر لیان
شرکت تیراژه گستر لیان در سال ۱۳۹۵ تاسیس و فعالیت خود را از سال ۱۴۰۰ در زمینه واردات تلفن همراه با برند‌های اپل، سامسونگ و شیائومی همچنین تبلت با برندهای سامسونگ، شیائومی و لنوو با ۱۸ ماه گارانتی شرکت همراه سرویس خاورمیانه آغاز نمود.
+98 21-91693992

+98 21-91693992

+989960248294 (رجیستری و دریافت کد فعالسازی)
09124354880 (مدیر فروش - آقای طالبی )

تهران، خیابان بزرگمهر، خیابان برادران مظفر، ساختمان صبا، واحد 39

اینماد